[газета Кировец ]
Главная » 2012 » Январь » 11 » ПРО РЕФОРМИ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ
17.39.57
ПРО РЕФОРМИ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України 07.09.2011г. №2074/5 «Про структурні підрозділи територіальних органів юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру та з питань банкрутства», при Кіровському районному управлінні юстиці утворюються структурні підрозділи, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру (реєстраційна служба).
Управління юстиції у своїй діяльності підпорядковується Мін›юсту та безпосередньо Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в АР Крим. У своїй роботі управління юстиції керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, наказами Головного управлніння юстиції Міністерства юстиції України в АР Крим та іншими актами законодавства України. Згідно Положення про Кіровське районне управління юстиції, основними завданнями управління є :
- реалізація державної політики, а також забезпечення реалізації державної політики у сферах реєстрації (легалізації) обєднань громадян, інших громадських формувань, статутів, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, держаної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- експертне забезпечення правосуддя;
- забезпечення роботи нотаріату;
- здійснення в межах повноважень міжнародно-правового співробітництва.
До складу управління юстиції входить:
- відділ державної виконавчої служби;
- реєстраційна служба.
У своїй компетенції Відділ державної виконавчої служби Кіровського районного управління юстиції АР Крим керується Конституцією України, Законами України „Про державну виконавчу службу», „Про виконавче провадження» та ін. Державна виконавча служба входить до системи органів Міністерства юстиції України і здійснює виконання рішень судів, третейських судів та інших органів, а також посадових осіб відповідно до законів України. Завданням державної виконавчої служби є своєчасне, повне і неупереджене примусове виконання рішень, передбачених законом.
Відповідно до Положення про Державну Реєстраційну службу України вона є органом виконавчої влади. Основними завданнями, якої є реалізація державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстарції речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних - підприємців, реєстрації (легалізації) об›єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов,язкового державного соціального страхування, ящо їх реєстрація передбачена законами та ін.
До складу реєстраційної служби входять:
- відділ державної реєстрації актів цивільного стану (далі - ВДРАЦС) Кіровського районного управління юстиції АР Крим;
- сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Кіровського районного управління юстиції.
У своїй компетенції відділ державної реєстрації актів цивільного стану керується Конституцією України, Конституцією АР Крим, законами України, актами президента України, постановами ВР України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, нормативно-правовими актами ГУ юстиції Міністрества юстиції України в АР Крим, наказами Кіровського РУЮ, Положенням про ВДРАЦС. Відповівдно до своєї компетенції ВДРАЦС:
- проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та їх походження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміну Імені, вносить зміни до актових записів цивільного стану, поновлює та анулює їх;
- видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- формує державний реєстр актів цивільного стану громадян, веде його відповідно до Порядку ведення державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою КМУ від 22.08.2007 р. №1064 (зі змінами), шляхом внесення в реєстр відомостей про народження фізичної особи та їх походження, зміни Імені, смерті, а також відомостей щодо внесення актових записів цивільного стану та ін.
Згідно Положення про сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Кіровського районного управління юстиції (далі - Сектор) є структурним підрозділом реєстраційної служби Кіровського РУЮ АР Крим та реалізує повноваження реєстраційної служби Кіровського РУЮ у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Сектор підпорядковується безпосередньо начальнику реєстраційної служби Кіровського РУЮ. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мін›юсту та Укрдержреєстру, іншими актами законодавства, наказами Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим та Кіровського районного управління юстиції АР Крим, Положенням про сектор.
Основними завданнями Сектору є:
- забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
- надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону;
- забезпечення взяття на облік безхозяйного нерухомого майна відповідно до закону;
- забезпечення прийому та видачі документів, пов›язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав;
- внесення пропозицій начальнику реєстраційної служби управління юстиції щодо удосконалення роботи органів державної реєстрації прав;

- надання реєстраційній службі головного управління юстиції пропозиції щодо усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому і т.д.

О. А. Цыганок,
начальник Кировского
районного управления юстиции.







Категория: Официально | Просмотров: 716 | Добавил: kirovec | Рейтинг: 0.0/0